Goederentransport

Astralift goederenlift
Liften komen in een groot aantal uitvoeringsvormen voor. Afhankelijk van het doel, de bouwkundige mogelijkheden en de aard van het gebruik, wordt in nauwe samenwerking met de liftleverancier een lift in een bouwproject gekozen en verwerkt.
Astralift Astral kleingoederenlift Rozenstein Astralift Astral

Astralift Astral kleingoederenliften
Astralift

Goederenheffers

Goederenheffers worden als schaarlift of platformlift uitgevoerd. Het principe van schaarliften berust op die van een schaar. Als aan de voet de helften naar elkaar toe worden gebracht, stijgt het bovenste punt. De voet kan elektrisch of hydraulisch worden aangedreven. Een platformlift onderscheid zich in bediening en snelheid van normale liften.

Astralift Quattro autolift Astralift Quattro autolift

Astralift Quattro autolift met of zonder personenbegeleiding
Astralift

Autoliften

Rondom de autolift kan de afscherming met hekwerken worden uitgevoerd, afgestemd op het interieur. De bediening wordt op elk stopniveau geplaatst en werkt als vasthoudbesturing. Een autolift kan als schaarlift of mastlift uitgevoerd worden en vindt zijn toepassing in autoshowrooms, parkeergarages, kantoorpanden en appartementen.

Astralift Maxum zware goederenliften met personenbegeleiding Astralift Maxum

Astralift Maxum zware goederenliften met personenbegeleiding
Astralift

Goederenliften

Een goederenlift moet passen als een maatpak. Toepassingen eisen vaak dat het gebruik van de lift vooraf gedetailleerd in kaart moet worden gebracht. Daarbij moet het interieur ook tegen een stootje kunnen. Het aantal verdiepingen dat overbrugd moet worden, zal uiteindelijk de techniek bepalen, hydraulisch of elektrisch.

Astralift Roxx schaarheftafels Belair Astralift Roxx

Astralift Roxx schaarheftafels
Astralift

Schaarheftafels

Het principe van schaarliften berust op de gekoppelde helften van een schaar, met het rotatiepunt in het midden. Om grotere hoogten te bereiken worden meerdere scharen aan elkaar gekoppeld. Om de scharen tussen de eerste en de laatste in beweging te krijgen, worden daar hydraulische kokers tussenin geplaatst.