Gira start tv-competentiecampagne 2015

Markt van de toekomst ‘Intelligente gebouwtechniek’.

‘Intelligente gebouwtechniek’ is een lucratieve markt van de toekomst maar wat is eigenlijk een ‘Smart Home’? Informatie en oriëntatiehulp zijn de doelstellingen die Gira zich met de tv-competentiecampagne 2015 gesteld heeft.

Door dit communicatie-initiatief wil Gira als aanbieder van oplossingen op het gebied van gebouwtechniek interesse wekken bij de doelgroepen en vervolgens de vraag naar de elektrotechnische installatiebranche leiden.

Twee pakketten maatregelen

Diverse enquêteresultaten geven aan dat particuliere en commerciële opdrachtgevers en projectontwikkelaars veel waarde hechten aan intelligente gebouwtechniek. Maar wat is het precies?
Op deze vraag geeft de Gira tv-competentiecampagne 2015 antwoord, gebaseerd op 2 pakketten met maatregelen die op elkaar aansluiten en elkaar ondersteunen. De tv-competentiecampagne moet potentiële klanten attent maken op het aanbod en die klanten, wier interesse is gewekt, naar de vakman uit de elektrobranche doorverwijzen.
Met een pakket regionale maatregelen geeft Gira de elektrotechnische installateur de gelegenheid om in de regio van de campagne, waarmee een groot publiek wordt bereikt, te profiteren. En hij krijgt tevens de mogelijkheid om zich verder op de markt van de toekomst oriënteren.

Tv spots

Om met de campagneboodschap een groot publiek te bereiken, wordt de reclame uitgezonden tijdens primetime tv. Twee spots wijzen op de talrijke praktische oplossingen die meer comfort, meer veiligheid en een efficiënter energiegebruik tot gevolg hebben. Vanaf 14 september t/m 13 november a.s., direct na het NOS Journaal, zal e.e.a. worden uitgezonden.

Reclamewerking

Om de gewekte interesse effectief te kanaliseren, biedt Gira elektrotechnische installateurs de mogelijkheid de campagne in hun vestigingsplaats en regio op te pakken en door te voeren. Gira stelt de deelnemende partners 2 campagnepakketten ter beschikking waarmee ze een landelijke reclamewerking voor hun onderneming kunnen benutten, omzetten en versterken.

Campagnepakketten

Campagnepakket 1 is de introductie van de tv-competentiecampagne 2015. Het pakket omvat ansichtkaarten voor toonbankdisplay en brochures in het campagnedesign die u kunt uitdelen en schoonmaakdoekjes voor mobieltjes als ‘give away’ voor uw klanten.
Met de stickerset voor de bedrijfswagen wordt gegarandeerd de aandacht gewekt in stedelijke en landelijke omgevingen.
Campagnepakket 2 is toegesneden op de winkel. Plafondhangers, campagneposters, etalagestickers en ansichtkaarten in de toonbankdisplay maken de klanten erop attent dat ze hier alles te weten komen over ‘Intelligente gebouwtechniek’, van advies tot realisering.

Pictogrammen

Alle communicatiemaatregelen waardoor de Gira campagne ondersteund wordt, hebben door de gekleurde pictogrammen een grote herkenningsfactor. Ze zijn eenvoudig te begrijpen en men wordt er nieuwsgierig door. De grote verscheidenheid aan intelligente functies voor gebouwbesturing wordt nog duidelijker aangegeven. Bovendien vertolken de pictogrammen de basiseigenschappen van de Gira producten en benadrukken ze het omvangrijke assortiment voor intelligente gebouwtechniek.

« Nieuws overzicht

NBD-Online gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie